0

Cart

Perjuangan yang telah dimulakan sejak 1436h.

Perjalanan 6 tahun yang mengajar akan betapa perlunya kita pengguna-pengguna Islam menyatukan kekuatan ekonomi kita demi membina satu ekosistem ekonomi Islam yang bebas riba.

Kita amat lemah dalam sektor ekonomi. Tak kan la teruk sangat orang kita sampai tak mampu nak jual produk orang?

Tak kan la kena bergantung kat jenama luar? Kalau diorang hentikan bekalan macam mana?

Landasan telah disediakan tinggal kita nak sokong dengan membeli dari kedai milik anda.

Kalau tak boleh datang, order jer online pun boleh.

Order diĀ www.MalakatGrocer.com

#MalakatMall
#MalakatGrocer812
#PenggunaPemilikEkonomi
#KoPPIM
#ppim
#bmf
#CoachFadzil

Leave a Reply