0

Cart

Puas, Suka & Bangga

Seronok tau bila ‘shopping’ dekat di Raudhah Grocer (RG) ni.
Beli Online atau dekat kedai, dia ada rasa lain macam sikit.

Kenapa?

Sebab RG kan kedai KoPPIM yang punya. Jadi sebagai ahli KoPPIM, maksudnya RG pun kita yang punya!

Bayangkan kalau dah ada kedai sendiri, takkan nak pergi beli dekat kedai orang kan. Hehe.

Jadi siapa yang dah beli belah dekat RG, rugi sangat kalau belum jadi ahli KoPPIM. Semakin banyak kita beli dan rekomen pasal RG, semakin banyak untung RG, semakin tinggilah dividen kita bersama nanti.

Paling penting sekali, RG ni dia bantu usahawan Muslim yang bagus-bagus tapi tak dapat peluang dekat pasaraya besar. Itulah yang paling ‘best’

“In a way, we are helping our Muslim entrepreneurs”

Lagi-lagi selepas Covid-19 ni kan, mesti mereka ada yang terjejas.
Tapi asbab bantuan kita, dapatlah bisnes mereka ‘oksigen untuk bernafas’.

Jom jadi ahli KoPPIM.
www.koppim.com.my/daftar

Raudhah Grocer – Ini Kedai Anda yang Punya!

Leave a Reply